czwartek, 23 sierpnia 2012

Tag 10 pytań

Zostałam otagowana przez Lagoenę :))

1. Ile czasu dziennie poświęcasz blogowaniu?
Bardzo się wciągnęłam w czytanie blogów, więc potrafię spędzić cały dzień przeglądając Wasze wpisy. Mojemu blogowi poświęcam już mniej czasu, chociaż ostatnio miałam motywację na częste pisanie postów.

2. Czym myjesz włosy?
Płynem do higieny intymnej Facelle :) Raz na jakiś czas używam szamponu jajecznego z SLES.

3. Dokąd sięgały Twoje włosy w momencie, gdy były najdłuższe?
Za zapięcie od stanika. Taka długość jest moim celem, chociaż ciągle były wtedy obciążone. Mam nadzieję, że po zmianie pielęgnacji nie będę miała z nimi takich problemów.

4. Dbasz o zdrowe odżywianie?
Jestem przyzwyczajona do zdrowego jedzenia, więc jest to dla mnie naturalne :) Uwielbiam owoce i ryby, zawsze wybiorę domowy posiłek zamiast fastfoodów, a tłustych rzeczy nie jem, bo nie lubię.

5. Bierzesz jakieś suplementy diety?
Tak, biorę tran i beta karoten.

6. Jaką herbatę lubisz pić najbardziej?
Uwielbiam zieloną i czarną herbatę. Poza tym lubię wypić pokrzywę, miętę, rumianek :)

7. Byłaś kiedyś w solarium?
Tak, chętnie się wybieram 1-2 razy w ciągu zimy, bo łapie mnie depresja przez brak słońca! Po krótkiej wizycie mogę odżyć :)

8. Wolisz naturalnie wyglądający makijaż, czy z bardziej teatralnym efektem?
Naturalnie. Makijażem chcę podkreślić urodę i ukryć niedoskonałości, a nie zmienić się w inną osobę.

9. Jesteś zadowolona ze swojej wagi?
Nie. Mam 5kg niedowagi, a znajomi i rodzina lubią mi przypominać o tym, jaka jestem chuda. Jem dużo, praktycznie co 2-3h, a nie mogę przytyć!

10. Czego wybitnie nie lubisz jeść?
Cebuli... Moja mama próbuję przemycać ją do potraw, ale zawsze robię sekcję jedzenia i cierpliwie wyciągam nawet zmielone kawałki cebuli.

Ania

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...