niedziela, 12 stycznia 2014

I love Firmoo!

Kto jeszcze nie słyszał o Firmoo? :)
Ponad rok temu pisałam o moich pierwszych okularach od Firmoo -> KLIK

Jakiś czas temu Firmoo odezwało się do mnie ponownie. Spędziłam dobrych kilka godzin wybierając dla siebie idealne oprawki i tym razem skusiłam się na okulary przeciwsłoneczne
Przesyłka dotarła do mnie błyskawicznie, i to mimo okresu świątecznego! Paczka wysłana w Wigilię dotarła do mnie cztery dni później. Szybciej niż przesyłki wysłane Pocztą Polską 2 tygodnie wcześniej!
W komplecie otrzymałam jedno solidne, czarne etui, drugie etui miękkie oraz zestaw majsterkowicza.


Wybrałam ten model: KLIK. Mojej wersji kolorystycznej "Tortoise" nie ma już na stanie. Nie wiedziałam nawet, czy uda mi się ją dostać. Po wybraniu oprawek i koloru zabrałam się za wypełnianie informacji o szkłach. Miałam problem z formularzem, tzn. przy zaznaczaniu opcji, którą powinnam wybrać wyskakiwał błąd. Napisałam o tym Laurze, a po jakimś czasie zauważyłam, że moich Tortoisów już nie ma w magazynie. Nie wiedziałam, czy mam je zaklepane, więc jako drugi wybór podałam oprawki, które już na początku bardzo mi się spodobały (KLIK). Przy odbieraniu przesyłki zrozumiałam, co czują dziewczyny zamawiające boxy! :) Do samego końca nie wiedziałam (i nie chciałam dopytać :)), czy otrzymam okulary przeciwsłoneczne, czy mój drugi wybór. Po cichu liczyłam na przeciwsłoneczne i się udało! :)

Jestem z nich bardzo zadowolona. To moje pierwsze okulary słoneczne dopasowane do mojej wady, więc dla mnie jest "wow" :)
Dla tych, którzy chcieliby spróbować, ale się boją lub nie czują się pewnie z korespondencją w języku angielskim: nie ma się czego bać :) Ludzie od Firmoo są pomocni i wszystko dokładnie tłumaczą. Tym razem korespondowałam z Laurą. Jest bardzo cierpliwą osobą i poradziła sobie z moim problemem w zamówieniu, załatwiając całą resztę sama :)

W rzeczywistości okulary nie są aż tak czarne jak na zdjęciach z flashem. Kolor szkieł to Grey 80% - zupełny strzał, nie wiedziałam, ile procent potrzebuję :) Szkła mają indeks 1.57, antyrefleks i są pokryte powłoką UV. Niestety nie dowiedziałam się, czy chodzi o UV 400, a sama nie znam się na tym na tyle, żeby wyciągnąć wnioski.






Firmoo poleca korzystanie z wirtualnej przymierzalni, informując, że 98% osób znalazło w tej sposób idealnie dopasowane do siebie oprawki. Ja nie wgrywam swojego zdjęcia, ale wzoruję się na gotowym zdjęciu pani, która ma podobny kształt twarzy do mojego i identyczną wielkość PD :)

Nadal obowiązuje program pierwszej pary okularów gratisFirst Pair Free program. Jest to oferta skierowana dla nowych klientów. Każdego dnia aktualizowana jest lista oprawek do wyboru. Jedyne koszty jakie trzeba ponieść to koszty przesyłki - czyli, o ile nic się nie zmieniło, to za ok. 60zł możemy mieć nowe okulary :) 


Z mojej strony naprawdę polecam Wam te oprawki. Mam drobną twarz i nie znoszę wybierać okularów w stacjonarnych sklepach z tego względu, że nigdy nic mi nie pasuje. Zwykle irytuję się, że kolejna para mi nie pasuje, a w końcu łapię doła, że jestem niewymiarowa i brzydka. Wiele lat nosiłam soczewki, a w domu kryłam się w nietwarzowych oprawkach. W Firmoo najbardziej mi się podoba to, że mogę porównać wymiary wszystkich oprawek. Najpierw wybieram te dobrane do mojej wielkości PD, a następnie kieruję się wielkością okularów - już na starcie odpadają te niepasujące i mogę się skupić na tych, które mi się podobają ;) 

Otrzymałam również kod zniżkowy dla czytelników mojego bloga! "ONEBLOGS4" pozwoli zaoszczędzić $30 na okulary z serii klasycznej (Classic Series) :) Tutaj dostępne są okulary z tej serii. Kod jest dostępny dla pierwszych 5 osób, ale wygasa dnia 2014-02-08 o godzinie 21:21:57.

A jeśli jesteście zainteresowane współpracą z Firmoo, odwiedźcie tę stronę -> KLIK. Chętnie współpracują nawet z młodymi blogerkami, co udało mi się osiągnąć rok temu :)

Ania

24 komentarze:

  1. Hej :)
    Czy te 80% zaczernienia to nie za dużo? Nie widzisz w nich za ciemno :)? Juz od dluższego czasu sie zastanawiam nad zakupem okularow przeciwsłonecznych korekcyjnych i teraz jest świetna okazja, tylko zastanawiam się intensywnie nad tym zaczernieniem ;), zeby nie przesadzic, ale żeby nie bylo go za mało :)
    Na razie zamowiłam z programu pierwsza para gratis, i czekam, jeśli będa pasowaly, skuszę się na drugie z ciemnymi szklami :)
    Pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat dziś jest mroźny i słoneczny dzień, więc mogłam przetestować :) Nie widzę w nich za ciemno. Przy ostrym słońcu jest idealnie, widzę całkiem jasno. Wydaje mi się, że poziom zaciemnienia to 3, czyli do chodzenia na co dzień, można w nich prowadzić samochód. Wnioskuję po tym, że wg stron internetowych w poziomie 4 szkła występują tylko w kolorze szarym, a ja mogłam wybrać jeszcze między zielonym, brązowym (chyba) i niebieskim. Dodatkowo znalazłam informację, że poziom 4 występuje w zaciemnieniu powyżej 80%. Ja mam równe 80%. Na zdjęciach szkła są strasznie czarne, ale to wina flasha :)

      Usuń
    2. dziękuje za odpowiedz :).
      już sobie zamówiłam, szare 60%, mam nadzieje, ze wystarczy, raczej nie powinny być za jasne, ani za ciemne, wydało mi się to rozsądnym kompromisem, mam nadzieję że będę zadowolona :).
      Już od dłuższego czasu planowałam zamówić przeciwsłoneczne korekcyjne, a teraz była doskonała okazja, dużo taniej niż u optyka :).
      Skorzystałam z Twojego kodu zniżkowego :), dziękuję :).
      Olga

      Usuń
  2. Mam podobne oprawki do Twoich, tyle, że szary mat :)
    Również jestem zachwycona okularami od Firmoo, ale noszę je na zmianę z soczewkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też noszę wymiennie z soczewkami, jednak najcześciej chodzę lekko ślepa bez niczego :p

      Usuń
  3. Jetseś bardzo ładna , szkoda że tak rzadko piszesz na blogu. Jak tam Twoje włoski? Jak leczenie ? u mnie tez to zdiagnozowali ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Rzeczywiście rzadko piszę, zupełnie inaczej to planowałam, kiedy zakładałam bloga. Postaram się to zmienić, ale ciągle mam na głowie pracę i studia. Nie umiem się zorganizować :(
      Mam wrażenie, że leczenie nie przyniosło większych efektów. Loxon dopiero po 2 opakowaniach zahamował wypadanie włosów po Alpicorcie, więc wyszłam "na zero". W poniedziałek idę do dermatologa i wyproszę skierowanie na więcej badań. Dodatkowo na własną rękę idę na inne badania trychologiczne, bo jednak sam obraz z kamerki do mnie nie przemawia.
      Twoje leczenie przynosi rezultaty? Mam nadzieję, że trafiłaś na dobrego specjalistę :)

      Usuń
  4. Piękne okularki i bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprawka bardzo podobna do mojej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Halooo jest tu ktoś ? Czyżby panna bloga porzuciła ? Fani czekają na nowy wpis !! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem, jestem, nie porzuciłam :) zdjęcia są, pomysły na wpisy również, tylko z organizacją czasu jest problem! w tym tygodniu na pewno coś napiszę :)

      Usuń
  7. Słuchaj! Zdjęcia z Twojego bloga wykorzystali w DDTVN, wczoraj albo przedwczoraj. Grały w materiale o łysieniu. Miałam Ci powiedzieć wcześniej, ale coś skopałam w adresie i nie mogłam znaleźć Cię przez google, a tu proszę, Ty znalazłaś mnie u mnie : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję bardzo za informację! Pisali do mnie w tej sprawie, ale nie wyraziłam zgody na wykorzystanie moich zdjęć...

      Usuń
  8. super kształt :))
    u mnie już ostatni dzień urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę napisz jak tam u Ciebie?Sama mam problem z włosami, chyba też łysienie androgenowe.
    Włosy w złym stanie, nic mi nie pomaga. Teraz zaczynam kuracje Poldanem po przeanalizowaniu swoich problemów z cerą i włosami. Zaczytuje się w medycynie naturalnej i prof. Hanryku Różańskim, tam można uzyskać wiele cennych informacji. CHodzi głównie o wpływ androgenów (nadmiarze) na organizm kobiety :(
    Polecam lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda okulary są bardzo fajne. Super się prezentują i co najważniejsze wyglądają na bardzo porządne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...