niedziela, 19 sierpnia 2012

Lovely, Crystal Strenght, lakier do paznokci

Ostatnio przypomniałam sobie o limitowanej kolekcji lakierów Lovely z lata 2010. Kupiłam wtedy dwa pomarańczowe odcienie: jeden widoczny na zdjęciu (nr się starł) i drugi piękny pastelowy (nr 150). Bardzo mi się podobały, zarówno kolory, jak i same lakiery.



Uwaga: Oceniam tylko te 2 odcienie z limitówki 2010. Nie wiem, czy inne spisują się podobnie :)

+ trwałość (zdjęcia robione po kilku dniach od pomalowania)
+ szybkoschnące
+ cena
+ wystarczą 2 warstwy lub nawet 1 grubsza
+ odcienie *.*
+ nie robi smug
+ idealny połysk!
+ po 2 latach (przy terminie ważności) nie gęstnieje, a na paznokciach wygląda tak samo
+ świetnie się czuję, mając go na paznokciach latem :)

- limitówka :( ale może znajdę podobne odcienie w standardowej serii Crystal Strenght

Pod względem ceny/trwałości/szybkości schnięcia/odcieni ciężko jest mi znaleźć coś równie dobrego :)

Czy kupię ponownie? TAK.
Mój hit!

Ania

2 komentarze:

  1. Lakiery z Lovely się nie sprawdzają na moich paznokciach a szkoda bo kolory mają całkiem ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż dziwne, że nie miałam jeszcze żadnego lakieru Lovely ;o przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...