sobota, 29 grudnia 2012

Moje włosy - grudzień (cz. VI)

Moje plany na ten miesiąc wyglądały następująco:
  1. Olejowanie skalpu - zaledwie 2-3 razy olejkiem łopianowym ze skrzypem polnym Green Pharmacy.
  2. Zabezpieczanie włosów: chowanie pod kurtkę, szalik, czapka - starałam się :) Kosmyki przy twarzy nie były zabezpieczane.
  3. Odżywianie - maski po każdym myciu, mały tuning gliceryną, kwasem hialuronowym i olejami. Byłam jednak zbyt leniwa, żeby przygotować sobie siemię lniane :(
  4. Maska z domowych półproduktów raz w tygodniu! - ups...
  5. Picie skrzypopokrzywy - piłam przez tydzień, niedługo do tego wrócę :)
Średnio mi wyszło, więc plany przechodzą na kolejny miesiąc.

W grudniu włosy wyglądają lepiej. Opanowałam elektryzowanie i przesuszenie, jednak ciągle nie odzyskały swojej objętości. Będę je mocno nawilżać i chronić przed pogodą :) Sięgają mi już zapięcia od stanika! :D

Pielęgnacja:
  • Skalp: Jantar, kilka razy olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
  • Olejoliwa z oliwek, olej makadamia, Alterra 'Migdały i papaja', niebieski Babydream
  • Szampon: Love 2mix Organic z pomarańczą i papryczką chilli, jakiś prosty z SLES
  • Odżywka d/s: -
  • MaskaBingoSpa 'Kuracja kolagenowa', Isana Hair 'Preparat intensywnie pielęgnujący', Artiste 'Odżywka intensywnie regenerująca' + kwas hialuronowyIsana z babassu na 10min, Bioetika Crema di Essenza I (nawilżająca)
  • Odżywka b/s: Joanna z pokrzywą i zieloną herbatą
  • Końcówki: Marion 'Kuracja z olejkiem arganowym', Biovax A+E, Serum wzmacniające

Z oleju makadamia już rezygnuję, nie przynosi żadnych efektów na moich włosach. Za to genialnie spisuje się na twarzy i tak go zużyję :) Olejku Alterry używam do lekkiego olejowania, kiedy nie chcę się babrać oliwą albo zabezpieczać poduszki (włosy olejuję zawsze na noc).



Moje włosy - styczeń (cz. VII)

Ania

4 komentarze:

  1. Kurcze zazdroszczę stanu koncówek. Ja swoje włosy /pielęgnację w grudniu strasznie zaniedbałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to wszystko było tylko z przyzwyczajenia, zupełnie nie miałam ochoty i siły na robienie czegoś więcej... teraz najważniejsze to jakoś przeżyć zimę ;p

      Usuń
  2. Jak działa oliwa z oliwek :)? nie przetłuszcza za bardzo? pozdrawiam i można dodac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawilża i bardzo wygładza włosy. Nie przyspiesza przetłuszczania, bo nakładam tylko na długość, ale może pobrudzić poduszkę ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...