piątek, 9 listopada 2012

Libster Blog Award

Zostałam wyróżniona przez Malooolatkę, dziękuję bardzo :)


Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Ulubiona książka: 
Jeszcze nie znalazłam takiej. Wiele tytułów mam odłożonych do przeczytania, ale ciągle brakuje mi na to czasu :( Jedyna seria książek do których wracam od lat to Harry Potter :D

Kosmetyk, bez jakiego nie umiecie się obejść?
Korektor!

Szminka czy błyszczyk?
Szminka, a nawet tylko pomadka ochronna.

Lato czy Zima?
Zdecydowanie lato. Najlepiej te upalne :)

Ulubiony film?
Zbyt dużo widziałam, żeby wybrać tylko jeden. Pewnie jakaś komedia romantyczna albo wzruszająca obyczajówka.

Włosy farbowane czy naturalne?
Naturalne

Gdybyście mogły użyć tylko jednego to co by to było: Podkład czy tusz do rzęs?
Żaden z nich nie jest moim codziennym kosmetykiem, jednak przy takiej pogodzie skórze przydaje się jakaś warstwa ochronna i wyrównująca koloryt, więc wybieram podkład :)

Znak zodiaku?
Strzelec

Ulubione perfumy?
Paco Rabanne, Black XS

Ulubiona potrawa?
Dorsz w cieście, mmm!

Ulubiona marka? (ubrań, kosmetyków - po prostu ulubiona :-)
Hmm może Tally Weijl - za rozmiarówkę spodni i pięknych sukienek :)

Niestety, nie poznałam ostatnio wystarczająco dużo młodych blogów, żebym mogła je nominować :(

Ania

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...