sobota, 14 lipca 2012

Listerine Zero, Płyn do płukania jamy ustnej

MILD MINT, 250ml (wersja niebieska)



Informacje od producenta:
Efektywna formuła zawierająca kompozycję 4 olejków eterycznych.
Dostępne pojemności: 250ml, 500 ml
Działanie:
  • Usuwa aż do 99,9% bakterii w jamie ustnej*
  • Zawiera fluorek sodu
  • Łagodniejszy smak
  • Produkt odpowiedni dla całej rodziny (można go stosować od 6. roku życia)
Sposób użycia: Stosować 2 razy dziennie po umyciu zębów. Nalać 4 łyżeczki (pełen korek), płukać dokładnie zęby i dziąsła przez 30 sekund, potem wypluć.
ProducentJOHNSON & JOHNSON


Moja opinia:
To mój pierwszy płyn od Listerine, nie mam porównania z ostrymi smakami innych płynów tej firmy :). Kupiłam go ze względu na brak alkoholu w składzie oraz cenę w promocji (7-8zł). Powinno się go stosować 2 razy dziennie, jednak najczęściej używałam go tylko wieczorem. Tutaj widzicie zużycie od 9 czerwca. Płyn 250ml starczy mi na miesiąc i kilka dni, więc przy stosowaniu 2 razy dziennie tylko na pół miesiąca!


+ cena w promocji (7-8zł za 250ml)
+ dostępność (widuję go w każdej drogerii)
+ można wytrzymać 30 sekund płukania
+ nie podrażnia

+/- smak: nie jest ostry, słodkawy

- wydajność
- nie odświeża na długo
- nie zapewnia świeższego oddechu rano (jakbym go wcale nie użyła)
- często zacinała mi się nakrętka

Czy kupię ponownie? NIE (noszę aparat stały, więc potrzebuję czegoś, co działa).

A tutaj skład:


Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...