niedziela, 22 lipca 2012

Essie, lakier do paznokci

Mam kolor blanc. Używam go głównie do frencha, bo przy zmywaniu paznokci rozmazuje biały kolor po palcach. Przy zmywaniu frencha trudniej o to.
Ogólnie lakier oceniam na +.


Tutaj mam tylko 1 grubszą warstwę lakieru lub 2 cieńsze.

+ szybko schnie!
+ kolorystyka (pewnie się skuszę na jakieś kolory :) )
+ konsystencja (odpowiednio gęsty, sam się wyrównuje)

+/- wytrzymałość (u mnie wszystkie lakiery wytrzymują około tygodnia) - po ok. 4 dniach ściera się z końcówek i robią się "pajączki", co widać na późniejszych zdjęciach
+/- po nałożeniu na cały paznokieć można uzyskać lekki efekt korektora (matowe, "suche" wykończenie), dlatego jako ostatnią warstwę nakładam lekki beż do frencha :)

- pędzelek nabiera dużo lakieru
- cena (tańsze lakiery i tak trzymają się długo na moich paznokciach)
- rozmazuje się przy zmywaniu

Tak wygląda następnego dnia po pomalowaniu:


A tak 6 dni po (pierwsze zdjęcie) oraz 7 dni po + wielki dzień sprzątania, gotowania i pieczenia (drugie zdjęcie):


Ania

6 komentarzy:

  1. gdyby nie ta cena ;) w sumie lakier jak lakier, tyle tylko, że jest mega wybór kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam z nastawieniem, że to świetny lakier, więc jestem trochę rozczarowana, bo rzeczywiście jest raczej zwykły ;p
      ale podobno skład ma lepszy to może warto używać :)

      Usuń
  2. Ładnie pomalowane paznokietki,mi zawsze to kiepsko wychodzi a używam tych listków do frencha!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja zawsze robię od ręki, pionowymi kreseczkami :)
      kiedyś próbowałam robić białe końcówki paskami, ale to nie dla mnie, za dużo problemów z nimi

      Usuń
  3. Od dawna czaje się na lakiery Essie lecz jakoś ich cena mnie odstrasza.. Ślicznie pomalowane paznokcie ;)

    Dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! ;) ja kupiłam biały na wypróbowanie, bo był najtańszy :D sprawdzaj promocje Super-Pharmu, jakiś czas temu można było je dostać za 35zł (nadal za dużo, ale na allegro ładne odcienie są droższe :( )

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...